Merhaba arkadaşlar 14 aylık kızım var henüz yürümüyor tay tay duruyor dikiliyor yürüme çalışmaları yapıyoruz bazen düz genellikle parmak uçlarına basarak yürümeye çalışıyor.Baba,dede,kalk,hadi kelimelerini söylüyor göz teması var ismini söyleyince bakıyor heyecanlandığında ve sevindiğinde ellerini ve ayaklarını çok oynatıyor bazen müzik çaldığında yerde sallanarak oynuyor aşırı derecede stres yaptım otizm olma olasılığı var mı sizce ?