Karan2023 Ysmn133 benim eşim sahil güvenlik 3 yıldır buradayız daha 1 defa mülteci olayı olmadı kim diyorsa yalan o 😂 ama yazın çok fazla boğulma vakası oluyor yüzme bilmeyen herkes burayı tercih ediyor sanırım gece gündüz denizdeler o yüzden