Bizde siirtteyiz küçük ama güzel şehir eşim ilçede görev yapıyor ama biz merkezde oturuyoruz bizde bu sene batıya gidicez nasipse. Bi sorum olacak benimde biz burda 2 sene uzatma verdik bizim batıda ki senemizden bu iki yıl düşecek mi çok muallak bişey bazıları düşüyor bazıları düşmüyor diyor bu konu hakkında bilgisi olan var mı acaba ?