Duruelaninannesi anne - bebek (cocuk) bağı emzirmeyle kurulmuyor. Benim kızım 6 aylıkken memeyi bırakmıştı, doğduğundan beri meme reddi hep vardı en son ben de pes etmiştim. Neyse şuan 27 aylık. 1 sanıye kucağımdan yakamdan düşmez :) hele ki keyfi yoksa uykusu yoksa sadece benim kucağımda yatar. Hiç merak etme