Duruelaninannesi o aylarda bizimki pik yapmıştı dediğiniz gibi dakikada bir olacak şekilde neredeyse. Buna rağmen güzel bir duygu olduğu için bırakmaya hiç hazır değildim ve 2 yaşından önce öyle bir çabaya girmedim zaten. 25 aylıkken sürekli dışarı çıktık misafirlik falan derken emzirme aralığı azaldı ve kendi kendine bıraktı memeyi. Hiç birakamayacagiz dediğim çocuğum kendi kendine bıraktı. Yani bebeklerde birkaç ay bile çok farkediyor. Yani evet çok güzel özel duygu. Belli ki hazır değildiniz buna. Kendi biraksaydi bir tık daha az üzülürdünüz. Bıraktırmak zorunda olmak onu ağlatmak insana zor gelen şey diye tahmin ediyorum. Yani bizde öyle oldu. Onu aglatmadan kendim değil de o isteyerek bitirdi çok çok da hüzünlü değilim bu yüzden. Arada geliyor açmamı istiyor öpüyor gülüyor dokunuyor falan tabi. O bağ çok farklı onlar için de. Diyeceğim o ki emzirmeyi bıraktırmak isteyen anneler; bebeğinizin sinyallerini takip edin, emme sıklığını azaltmak için uğraşlar bulun sürekli. Sürekli emzirdiginiz koltuğa bir süre yatmayın, oturmayın. Memelere bay bay yaptırın öpücük attirin. Hikâyeler anlatın. Artık büyüdüğünü, yemek yemesi gerektiğini anlatın. Çok iyi anlıyorlar inanın. Bir süre sonra memede süt azaldığı için kendi istemeyecek zaten. Asla onu tiksindirecek yollara basvurmayin. Salça, sabır taşı gibi. Siz hamileymissiniz biraz zorunluluk olmuş ama hamile olupta devam edenler de vardı oysaki. Biraz daha götürebilirdiniz bence. En azından çocuk da siz da hazır olana kadar.