Kediperest Gul-42 benim arkadaslarımın formasyıny bile yok kıza bu ay 18 bin lira yattı rahat iş diyor statüsü de o yüzden emekli olana kadar yaparım dedi
gokcemelike Kediperest 30 saat derse giren bile 20 bin almıyor asgari ucreti bile bulmuyor bence imkanınıZ varsa kpss caliaip atanın çünkü emeğinin karşılığını alamiyorsun ucretli yapınca şuan zaten dönem bitiyor arayan olmaz büyük ihtimal ile
defnemomm_ Kediperest hiç yanaşma derim. Çok cüzi bir maaş alican o kadar emeğe rağmen.. mobbing vs de cabası.. maalesef ki 😬 başka bir iş yap kuzum 🌸