Kediperest 3 yıl yaptım ücretli kölelik ay pardon , (öğretmenlik) torpilsiz kimseye çıkmıyor çıkarsa da benim gibi köy okulu kimsenin gitmediği birleştirilmiş sınıfların olduğu ,herkesin yok saydığı yerler oluyor insAllah çıkar hayırlısı olsun hakkınızda