Tansukiz muzicelerim2 bende hiç yapılmadı ne ilk zamanlarda ne son zamanlarda en son 39+ lardaydım çatı muayenesi yapılması lazımdı aslında ama hiç yapmadılar zaten isteğe bağlı sezeryan oldum yapmayadabilirler