DenizKusum ay valla şimdi aynısını yaşadım benim bebeğim de 4 aylık ilk iki ay mama+ anne sütü olarak ilerledik biberonla ilgili sorun yoktu sütüm de azalma olduğu için mama takviyesine başladım yine sandım ki mamayı sevmedi kaşıkla verdim az çok yedi ama yine yüzünü buruşturdu sütümü sağdım biberona koydum yine içmedi erkenden ek gıdaya da başlamak istemiyorum nasıl bi yol izlemeliyim sizce 🥺