DenizKusum ayni bizz.malesef benim kizim da almadi bikac farkli biberon denedim.avent natural,chicco, mimijumi bile aldim.yok sevmedi hic.kasikla icti sagdigim sutu.zor oldu ama baska secenek yoktu.6aylik olunca tesaduf bi baktik avent sulukla iciyor sonrasinda da yine sulukla icmeye devam etti de daha rahat oldu.emzik de hic almadi kabul etmedi .yani deneyin aklinizda kalmasin ama yine de bastan almayan almiyor valla 🙃