Feyzosumunannesi
Ben hiç yapmadım.
Zaten sınav kağıdının üzerinde asla oynamam.
Sevdiğim sevmediğim öğrenci farketmez kağıttan kaç puan aldıysa onu girerim. - Kopyayı saymıyoruz burada :) Kopyaysa k girerim, sözlüsüde düşük olur ve geçemez dersten. Kopya çeken öğrenciyide işaretlenmesine gerek yok kağıdı okurken anlıyoruz zaten.-
Ama kanaat notu farklı. Saygısız, ders düzeni bozan, vukuatlı öğrenciyle diğerlerine aynı notu girmem diğerlerine haksızlık olur.
Bu arada ben dobra, haksızlığa sesini çıkaran, açık sözlü öğrencilerimi ayrı bir severim. Genelde problem çözücüde oluyorlar çünkü 😅