Simsimy ya şimdi düşünüyorum da öğretmenler gözümde hep bir ulaşılamaz nimet gibiydi. Çok severdim, keşke bir akrabam, ablam olsaydı durumu daha iyi anlardım derdim. Şimdi ise büyüdük birsürü öğretmen arkadaşım oldu 🥹 önceden yazılı kağıdı okuyan öğretmenimi görünce çok heyecanlanırdım. Şimdi yine mi yazılı okuyorsun diyorum 😂 yazılara bakıp,vay canına bunun yazısı çok güzel +5 ver diyorum onu geçtim oha ismini yazmış kesinlikle + puan vermelisin diyorum havsudhd mesleğiniz gerçekten çok yüce 🥹🌹 herşey sizinle başlıyor hayatı sevmek veya sevmemek gerçekten sizin elinizden geçiyor. ☺️