kahvelisianne kayafamly bence bebeğin biraz büyüsün bizim 6 yaş var aralarında ona rağmen zorlandım 2 . Çocuk cidden cesaret işi bizim kaza kursunu 🤩🤩
tosbikannesi6 kayafamly oğlum 3 girecek Ağustos’ta herkes ikinciyi yap diyo fakat ve lakin benm totom yemez ikinciyi yapmaya sizi takdir ettim
kayafamly Anisa021121 ben 26 yaşındayım şimdi yapıyım 30 uma gelince zorlanırım ya şimdi annemler 2 saat uzaklıkta gel git yaparlar diye biraz rahatım
Anisa021121 kayafamly bende 26 yaşındayım 😂ama göstermiyorum hiç 18 gibiyim ben öle düşünmüyorum 30uma gelirsem zorlanırim falan 22 de anne oldum gene zorlandım her yaşta zorlanır insan
kayafamly yaseminkarabulut onu beklersem 30 olurum ondan sonra tam büyüttüm rahatladım derken tekrar bebek zorlar hiç değilse ikisini aynı zamanda büyütüp 30 yaşında rahat ederim ya hem arkadaş olurlar birbirine diye düşünüyorum canım ya
kayafamly kalmaz emziriyorum ama hamileyken 5 ay emzirilebiliyormuş dediler 1 yaşına kadar emmiş olur dedim
kayafamly babyyyy1 ya gerçekten mi bilmiyorum ya bir yanım sen gibi diyor bir yanımda istiyor biraz zorlanırsın ama ilerde rahat olur diye
Anisa021121 kayafamly ha sen kilo diyin onu hiç düşünmedim vala 😅 ama ben zayıf biriyim kilo almıyorum pek
kayafamly Anisa021121 ohh mis valla ben kolay alırım kolay veririm de 30 da metabolizmam değişir mutlaka
ahsennr kayafamly hesapladım 1 yaşında oluyor 5 ay daha emzirirsem vazgeçtim ya yazık kızıma da emiyor hem o yüzden yoksa isterdim
ahsennr kayafamly öyle ablası sende biraz ertelemeyi düşün insan tek kalmasın gurbette diye düşünüyor ama daha çok bebekler 🥹