kayafamly
Biri 21 aylık biri 2 aylık iki kızım var. Ben de isteyerek yaptım ikisi bir arada büyüsün diye. Daha çocuk düşünmüyorum.. ikinci hemen istemememin sebebi ise zaten şuan bi zorluk çekiyorum tam rahat ettim büyüdü artık derken 2. Çocuk olcak sil başdan tekrar aynı şeyleri yaşamamak için ikisini üst üste yapıp biraz zorluk çekip sonrası çok rahat olucak inşallah. Ben çocuklarım çok sakin hiç
Bir zorluğu yok ikisinin de o yüzden ben zorlanmıyorum şuan. Tek sorun olan ikisiyle dışarı çıkamam. Rahatına düşkün biriyim biraz ikisi dışarda zor olur. Ama 2. Yürümeye başladığı andan itabaren çıkarım. Beraber oynarlar çok güzel olur bence. Arkadaşlarım 2. Çocuğu yaparken ben ikisini büyütmüş anne rahatlığını alacağım günleri sabırsızlıkla bekliyorum 😅🥺