Annekuzusu_23 gulsumyeter2415 bizde aynen böyle yapıyoruz bebekle temel ihtiyaç dışında vakit geçirmiyorum kızımla daha çok vaktimi harcıyorum şuan zaten lohusayım ev işleri ilede ilgilenmiyprum annem var bu yüzden biraz daha rahatım
gulsumyeter2415 Annekuzusu_23 aynen en iyisi zamanla gececk üzülmeyin sütünüz gitmesin alisacaktir zaman ve sabır