happymom97 sezaryenden sonra normal doğum yapmak özel istek gibi oluyor asıl, özeller yapıyor onu en az 3 yıl falan fark varsa. Yani ilki sezaryense direk sezaryene alırlar ama sanırım özeldeki gibi hemen gün verip almıyorlarmış biraz bekletiyorlarmış yine de, diye duydum.