SweetMom__ nehirsude0 valla dahiyiz hava yağmurluydu telefoncuya hiç gözüm kestirmedi akşam üstü denedim oldu😄
nehirsude0 SweetMom__ aşkım IMEI atmazsan sonsuza kadar gidebilir elinden telefon acı oldu biraz ama😂
Cicektebenimcicekligunlerde SweetMom__ kelime haznem genişledi 😄 hiç yurtdışı telefonu hattı olmamış ki nerden bilsin bu gariban doya doya harca 😃
SweetMom__ Cicektebenimcicekligunlerde yaa çok tatlısın ama bunlar kacak geliyormuş ben telefonu aldıktan 5 sene sonra öğrendim ilk çalıştığım paramla aldım göz bebeğim emeğim o benim ve beni çok güzel götürdü artık yenisini alma vakti geldi😓
SweetMom__ nehirsude0 askm telefonu değişim zamanı geldi 5 sene oldu çünkü imei idarelik atarim yenisine bakacağız😓😄
Cicektebenimcicekligunlerde SweetMom__ teşekkürler ☺️ 5 sene çok iyi gitmiş. 2yıl genelde telefonların ömrü..
nehirsude0 SweetMom__ değişiklik iyi geliyor ya bazen ama telefonun iyiyse at ilerde birşey olur yeni aldığın kırılır falan yedekte dursun canım kalıcı IMEI atilmiyor mu esiminkide yurt dışı kalıcı attırdı ama güncelleme yasak yoksa IMEI de gidiyor
SweetMom__ Cicektebenimcicekligunlerde samsung markası evet beni çok iyi götürdü ama yaşlandı artık gb yetmiyor bana
dilara_0 SweetMom__ gmail- imel Gmail kendini astı, vurdu, öldürdü bizde imel olarak yedik bitirdik 😂
Zeliff SweetMom__ beklemiyordum sim kartı okuyacağını😲 Kız niye okumasın 😅 modemi takarken adam söyledi zaten bize bunu önce telefonunuza bi takıp uygulamasını indirin ordan takip edersiniz diye.