Cicektebenimcicekligunlerde SweetMom__ Okuduğumdan mı hiçbir şey anlamadım.Yoksa sende mi anlatım hatası var derin düşüncelerdeyim. 🙈😀 Olay ne ne olmuş biri anlatsın 😄
SweetMom__ Cicektebenimcicekligunlerde bak şimdi kuşum telefon imei var tamamı bugün kapandı kapandığı zaman telefon hat hiç birşey okumuyor sonra benim canım çok sıkıldı superbox var bizim gitim onun yandan sim kartı var çıkartım kendi hatimi taktım internet açtım kendime😄😄
Birdunyabircennetannesi SweetMom__ Anlamakta güçlük mü çekiyorum yoksa siz yazarken mi güçlük çektiniz anlayamadım
tatlibiranneo SweetMom__ kız telefonun markasını imel sandım hahaha yurtdisi telefonum diye ısrar da edince herhalde yurtdisi markası sandım 😂 post nerelere gitti
SweetMom__ tatlibiranneo hahaha asko telefon yurtdışı cihazı olduğu için maalesef gidiyor biraz daha idare edeyim iphone geçecem😄
Cicektebenimcicekligunlerde SweetMom__ kelime haznem genişledi 😄 hiç yurtdışı telefonu hattı olmamış ki nerden bilsin bu gariban doya doya harca 😃