livanurvealpinannesi61 arya23 aşırı pahalı ki içinde kimyasal var. Kimyasal içeren bir ürüne o parayı vermem açıksası. Mustela da kimyasal çıkınca artık çoğu kişi başka marka tercih ediyor malesef.
livanurvealpinannesi61 [silindi] rica ederim canım içinde peg maddesi var çok fazla. Oda zararlıymış malesef
[silindi] Themom_ çok teşekkür ederim, kendim için stick alacaktım, mustelanin var madem kesin alacağım bunu💕
Mnli [silindi] ben her yaz bunu kullanıyorum aile boyu alıyorum yazlığa da gittiğimiz halde bütün yaz bize yetiyor
[silindi] prl23 ben de eczaneden aldım dün, evet yanında losyon hediyesi vardı. Zaten kullandığım bir şeydi banyo sonrası kullanıyorum😊