[silindi] Merhaba. Bu ürünü almayı düşünüyorum, bebeğim beş aylık ve her şeyini mustela aldım memnunum da. Şimdi de güneş kremi almak istiyorum. Aranızda bu kadar küçük bebeğine bu üründen alan ve kullanan var mı? Memnun musunuz?
Aslanpars [silindi] 3 kutu stokladım 550₺ düşmüştü harika kendime ve 2 oğluma Doğumdan itibaren kullandım
-_Esra_- Ben aldım yanında beyazlı nemlendiricisi de var kızım çok sarı hemen kızarıyordu bunu sürüp 15 dk sonra güneşe çıkın cidden işlemiyor
prl23 Bende kullanıyorum 200 ml birde yanında vücut losyonu hediyeydi emilimi güzel yağlı bırakmıyor kendimde kullanıyorum
[silindi] prl23 200 ml 552 tl şu an, alayım öyleyse. Bakalım bana da hediye gönderecekler mi😊 teşekkür ederim 🌼
[silindi] Maka_Paka ya aslında trendyoldan almayı düşünüyordum ama haklısınız, kendim için olsa alırdım ama bebeğim söz konusu. En dogrusu eczaneden almak. Teşekkür ederim 🌼
livanurvealpinannesi61 arya23 aşırı pahalı ki içinde kimyasal var. Kimyasal içeren bir ürüne o parayı vermem açıksası. Mustela da kimyasal çıkınca artık çoğu kişi başka marka tercih ediyor malesef.
livanurvealpinannesi61 [silindi] güneş kremleri 6 ay ve üzeri kullanılıyor. Mustela içerik olarak temiz değil kimyasal madde var içinde. Sıveno ıncia ıva natura minoris temiz içerikli.