lilac armoisee 6 aylık hala kullanıyoruz bizim burada köpekler çok havlıyor dışarıdan gelen sesleri de pek duymamasını sağlıyor o açıdan iyi oluyor yoksa tamamen sessiz ortamda uyuyunca seslere uyanıyor. Süre ayarlı bizimki otomatik kapanıyor.
armoisee lilac evet ses açık olduğunda bizim çıkardığımız ufak tefek seslere uyanmıyordu şimdi her şeye uyanıyor 🥲
arenbeyinannesi minisannesii uykuya daldıktan sonra biraz biraz gün gün kapatıp alıştırmaya çalış bence canım
Erkeekanneesii armoisee Ben daha hamileyken cinsiyetini öğrendiğimizden beri annesinin oğlusu ninnisini dinliyordum haliyke oğluşuma da dinletmiş oluyordum şimdi de uykuya dalmakta zorlanırsa ya da çok ağlarsa huzursuz olursa açıyorum veya kendim söylüyorum sakinleşiyor.
armoisee Erkeekanneesii ne güzel sizde işe yaramış biz de ninnili oyuncak almıştık karnımdayken bol bol dinletmiştim ama doğunca hiçbir etkisi olmadı 🥲
Erkeekanneesii armoisee Biz şuan 2 aylığız daha yeni yeni bu rahatlama olmaya başladı sizde de işe yarar umarım
armoisee Mrv_cnl uygulamalardan telefon ile dinletiyorduk ancak telefonu yanına koyup bırakmamız gerekiyor telefon çalarsa ses bölünüyor yeniden uyanıyor, hoparlör kullandığımızda da mesafe arttıkça da cızırtı yapıyordu o nedenle makine almıştım 🌸
humeyradmn ezgiii12490 evet ama o artık anne karnında değil dünyada 🫶🏻 zaten dediğim gibi bizde ilk zamanlar kullandık ciddi manada olumlu etkisini gördüm ama zamanla azalttık ve kullanmamaya başladık dünyadaki sese veya sessizliğe alışması benim için daha önemli şahsi fikrim bu tabiki herkesin görüşüne saygı duyarım 🌸
NmalkoC armoisee 3 aydan sonra beyaz gürültü önerilmiyor zaten eğer o şekilde uyumaya alışırsa ileride başka türde uyutmanız çok zor olur çünkü bebekler 3 aydan sonra alışkanlıkları edinmeye başlıyormuş
marsiyen armoisee Yuvarlak beyaz bir alet değil mi su sesi, rüzgar sesi vs de var. Ben de aldım. 5.ayında bıraktık.