Sevgili anneler bayramdan önce beyaz gürültü makinesi almıştım, yurtdışından yeni teslim edildi ama bu 2 haftalık sürede kızımın telefondaki beyaz gürültü seslerine sanki ilgisini yitirdiğini gözlemliyorum. Sadece ilk aylar için mi kullanışlı oluyordu sizler hangi aya kadar bu sesleri kullanmaya devam ettiniz? İade mi etsem yoksa geçici bir süreç mi emin olamadım.
Not: kızım 2 aylık