mrsfly online I geçtim mağazasından da bir şey almayın ! Bugün ürün aldık ne alırken bir yardımcı olan ne de kasada uyarmadılar değişim iade yok diye . Eve geldik takamadık yandaki pimi bozuktu daha 1 saat yeni olmuştu geri götürdük mağazaya. Hiçbir işlem yapamayız diyorlar bir de dalga geçer gibi kullanmadığınızı nerden bileceğiz diyorlar . Klozet basamağı almıştık plastik . Eşim biraz sert çıkıştı . Kasiyer kız bir de eşim hakkında tipinden belli zaten diye konuşuyor. Ürünü almadılar bizde geri almadık kaldı gitti ama şikayet edebildiğim her yere yazacağım . Bir daha da e bebeğe gitmem.