Ebebek online’dan sık sık alışveriş yaparım bugüne kadar aldığım her şey mala ¾ gün içinde elime ulaşmıştı. 3 ay önce AGT diye bir firmaya kargomu verdiler, kargom ortada yok. Agt denilen firmanın iletişim numarası dahi yok. Şikayetvar gibi gibi pek çok yere yazdım her gün aradım tartıştım depodan tekrar kargo çıkışı yapacağız dediler. Hopp ertesi gün kargo kapıda, bende gittim hepsini mağazada iade edip yeni şeyler aldım hevesim kaçtı çünkü. O günden beri kendi uygulaması üzerinden değil ebebekten ne alırsam Hepsiburada üzerinden alıyorum.