Yarenhanim Bende burda durayım. Çişe alıştırmak için kilot bez mi kullanmalıyım yoksa çiş kilodu mu onu ayırt edemedim .
Prenses21 nurkaradirek ayni numara ogluma buyuk gelmisti bi kucugnu aldim siz kilosuna gore bakarsiniz
Mirmir_ nurkaradirek yok aynı 4 numara alın bende başta tereddüt etmiştim ama aynı tam oluyor zaten lastikli