sweet131_ benim oğlumun da 2,5 aylıkken geçti sarılığı, en yüksek 13 çıkmıştı kilo alımı iyiydi ama yine de sarılığı yükseliyordu 3 günde bir kontrole gidiyorduk vücuttan bakıyorlardı 2 kere kan testi yapmışlardı toplamda. başta azar azar Mama verdik düştü, mamayı kestik tekrar yükseldi.Sonra detaylı idrar kan testi yaptılar şükür bir sıkıntı çıkmadı anne sütü sarılığı olduğunu öğrendik, sıfıra düşene kadar süt yanında çok az 30 luk mama verdik tamamen bitince mamayı da yavaş yavaş kestik.Sarılık deyip ciddiye almayan o kadar insan var ki, detaylı araştırma yapınca aslında ilerisi sıkıntı olduğunu görebiliyorsunuz