İlk tahliller yapıldı temiz çıktı. Akciğer röntgen temiz çıktı. Bı doktor 3 aya kadar bekle dedi. Diğeri ayrıntılı test yaptır dedi. Ben tekrar test yaptırmadım kontrol amacliymis. Zaten kan gelmiyor. Damarı delmisler içerden kan alırken, çok şükür azalmaya başladı. Sarılıkta çok korkutuyorlar ama geçiyormuş. 2 ay 10 günlüğüz şuan