ozgeasaf34 bizim de 5. Gun bugun ama oksijen seviyesini 2 ye çıkarmışlar küvezin içine bi hortum salıyorlar sadece ama nasıl oluyor da istenilen seviyeye ulaşmadı anlayamadım 😞 tedaviye rağmen 96 ve üstü oksijen alamazsa kendisi , kardiyolojiye yönlendireceklermiş