yamanbaby ben iğneyi çıkarmıştım hem batmasın diye hem de daha rahat olmuştu bence. Siz de öyle deneyin. Bana anne karnından geçmiş demişlerdi ama aynı günlerde doğum yaptığım birkaç kadının bebeği daha kuvöze girmişti aynı sebepten, doğum sırasında hastaneden kapmış olabileceğini düşünüyorum ben. Açıkça bunu söyleyemeyecekleri için topu bana atmış olabilirler. Ben ilk 2 ay eşimin ve benim anne baba kardeşlerimiz dışında hiç kimseyi kabul etmemiştim eve komşu dahil. Çok yakın 2 arkadaşım gelmişti 40ımda doğum günüme onlar da benle ilgilendi bebekle haşır neşir olmadılar sağ olsunlar. Paranoya yapmaya gerek yok ama bence ilk 3 ay en azından bebeği pek kimsenin kucaklamasına izin vermeyin bence. ( zaten koruma içgüdüsü oluyor ben başkası yani çekirdek ailelerimiz dışında birileri alınca kıskanıyordum😅) Öpmek vs bahsetmiyorum bile. Siz doya doya öpüp koklayın ama ben annemi bile uyarıyordum öpme diye. Yakın arkadaşımın bebeğini halası gripken öpüp hasta etmişti daha 2 aylıkken. Çocuk ağır geçirdi ve 2 yaşına yakın bugün hala ağır atlatır hastalıkları. Anne için travma bence kız çok tedirgin hala. Yani tedbiri alıp takdiri Allah’a bırakmak lazım. Çevrenizdeki insanlar anlayışlı olduktan sonra siz de rahat olun. Paranoyak olmayın ama tedbirsiz de kalmayın. Allah kolaylık versin 🌿