Elifdemir1907 2 gün önce aynısını yaşadım. 38.3 kadar çıktı bizimki. Calpol veriyorum ateş düşüyor, sonra tekrar çıkıyordu. Genel olarak 37.5 lardaydı. 36.5 oluyordu falan. Ertesi güne bir şey kalmadı.
Bebeğiniz sürekli halsiz ve mızmız mı, yoksa ateşi düşünce iyi oluyor mu