mamanveutdormir babasida küçükken bademcikten çok çekmiş ki keza bende öyle 😓 bebekde de öyle olmasından korkuyoruz eğer bademcikse ilerde mutlaka ameliyat ettiririz ama şuan çok küçük bide ben bademcik ihtimalinden çok korkuyorum dayimda da varmış benim dayım küçükken ameliyata girmiş fazla narkoz dan vefat etmiş 😓