Aynı şekildeyiz harfi harfine. 4 ay 1 günlük 1 2 haftadır iyice kötüleşti uykuları. Bide uykuda alttan gaz çıkarıyor çıkardıkça uyanıyor ve 20 30 cc de olsa içmeden uyumuyor. Valla her saat uyanıyor artık mamayı hafif sıcak yapıp biberonu karnıma koyuyorum pijamanın altına sıcak kalsın diye. Mızırdanınca saniyesinde kucağıma alıp içiriyorum 20 saniye gecikse gözleri açılıyor yoksa🤣🤣 ay psikolojim bozuldu artık valla