4 aylık oğlum. Sadece mama veriyorum. Geceleri 3 saatte bazen 4 saatte bir uyanıyor mama içip geri uyuyor. Yatarken yanıma termosta sıcak su ile kaynatılmış soğumuş su alıyorum, mama ve biberon koyuyorum. Uyandığında mutfağa gitmeden hemen yapıp veriyorum