Misssssss her bireyin mizacı farklıdır. Bazı bebekler uykuyu sevmiyor gerçekten. Evet büyümesi için uyku temel ihtiyaçlarından biri ama gel gör ki çok direniyorlar uykuya. Benim oğlum da çok uzun bir süre uykuya çok direndi. Ama ben sebrini çalışıyor olmama bağlıyordum. 6 aylıktı çalışmaya başladığımda ve 7 aylık olup artık durumun iyice farkında olmaya başladıktan sonra ayrılık korkuları yaşamaya başladığı için geceleri sürekli uyanmaya başlamıştı uykuya çok direniyordu. Sabah kurulu saat gibi alarmın çalmasına 5 dk kala uyanırdı. Ama 1 yaşını geçtikten sonra bayağı azaldı.