Misssssss Mecbur açıyorum bende . Aşırı direniyor çok sinirleniyor basbagirip ağlıyor halbuki uykusu var esniuor ağlarken bile ama gel gör ki uyumamak için çabalıyor. Ve ben bu uyku sorunu yüzünden gerçekten çok yıprandım. Bazen gerçekten bende bı problem mi var diye düşünüyorum ama yok doktor kontrollerindr çok şükür bir dikinti çıkmıyor . Dediğiniz gibi çocuğun huyu bu yani. Ama ben hamileliğimde bagliyorum. Çok sıkıntı , stresli, bol depremli , bol ailevi sıkıntılı bir hamilelik geçirdim erkende doğdu bunlara bağlıyorum 😔