yirmiikikasim23 hallooo bi anlami vardir illaki de gecicekse iyi ya yoksa besigin ucuna vuruyo zarar verecek kendine
hallooo yirmiikikasim23 bilmiyorumki garip.harketler yapiyorlar 1 ay falannyapti bidaha yapmadi .devamli yapsaydi eminin doktora sorardim.
poyrazebrumurat yirmiikikasim23 oğlum bir yaşında ve hala yapıyor bunlar gelişimlerinin birer parçası olan tatlı şeyler 🥰
yirmiikikasim23 poyrazebrumurat evet benimde hosuma gidiyorda besigin tahta kismina vuruyo zarar verecek diye korkuyorum🤷🏻♀️
endoplazmikretikulumiste yirmiikikasim23 normal ve geçici çünkü artık hareketlenecek keşfediyor annesi 3 yaştan bildiriyorum 📣
Ballikizim99 yirmiikikasim23 benim bebeğimde öyle yapardı çok gülerdim pat diye atardı ayaklarını belki gazdan olabilir yada alışlanlık hala yapar arada bide çok deli yatar
kizinaasikbiranne yirmiikikasim23 Tabii ki devam eder ama kısa sürer bu ayak vurma işi en fazla 2 aya geçer