yirmiikikasim23 kizlar 5 aylik olcaz yakinda uyurken iki ayagini kaldirip dan diye yere vuruyor ama baya sert bi sekilde anlatabildimmi bilmiyorum zaten basligida bulamadim😑
ayliiin yirmiikikasim23 5 buçuk aylık benimkide aynı şeyi yapıyor burada bekleyeyim sebebi bilen çıkar belki🤷♀️
durununannitoskosu yirmiikikasim23 Ay benim kızım da o aylarda aynı şeyi yapıyordu uyurken birden sese uyanıyordum noluyor diye 😂 Ama geçti ya
yirmiikikasim23 Prensesmelek Bafrapidesi durununannitoskosu tek degilmisim demekki kizlar tesekkur ederim gececek ve yerine yeni hareketler gelcek anladim😂
Bafrapidesi Benim oglumda 6bucuk aylik yaklasik 2 aydr yapiyor ben acikmaya basladiginda yapiyor saniyordm cunku hep osaatlere denk geliyordu ama dönemsel olarak bebekler yapiyormus galiba daha oncede post acilmisti bircok anne yazmsti
Bafrapidesi Bafrapidesi galiba ayaklarini kesfetmeye basladkladiklarinda yapiyorlarmıs dikkat ettgmde gün içinde oyun oynarkende yaptigini gördüm
yirmiikikasim23 durununannitoskosu Bafrapidesi kizlar bebekleriniz uyurken hala eliyle kendini uyandiriyormu
ahsengunesveannesi yirmiikikasim23 benim kızım 4 aylık olucak asla düz yatmıyor.Acaba neden anlamış değilim.Daginik yatıyor sürekli
durununannitoskosu yirmiikikasim23 Ben 4 ay kundak yaptım 4. Ayda kestim ve o zamandan beri kendini uyandirmiyor 15 aylık şuan
yirmiikikasim23 durununannitoskosu bende kundagi 1 haftadir biraktim da adam baris manco gibi kollariyla sanat yapiyor uyurken
hallooo yirmiikikasim23 bizumkide yapardi hatta esim derdi..erkege bak.sen neler yapiyor.diyor.iki bacagini kaldirip.pat pat vururdu sesten bile uyandirdik gecti gitti
yirmiikikasim23 hallooo bi anlami vardir illaki de gecicekse iyi ya yoksa besigin ucuna vuruyo zarar verecek kendine
septembrmom yirmiikikasim23 bir ara saymıştım 140-150 kere yapmıştı. İki ayağını birden kaldırıp indiriyor. Yerde çok vakit geçirince bol bol evirip çevirip yorunca yapması azaldı 😄
arenbeyinannesi yirmiikikasim23 Biz 10 aylık olduk hala yapıyor ve 3 aydır falan var bu durum sorun şu ki sabahları pat pat diye sesle uyanıyoruz komik oluyor yanına gidince daha da bi seviniyor doktor bana heyecandan yapar neşesinden yapar ya da sinirinden yapar dedi kötü birşey değil dedi yani yere yatırıyorum alt komşum bile duyuyor gümlemeyi 😂😂