Zeyyy Mervercan biz 2 numaraya çok çabuk geçtik bilemedim ama bence geçseniz iyi olur daha rahat eder
Kadze Serimzrk belkide 20 günlük oldu sıfır bedendik yenidoğan geçtik prima zaten pisik yaptı bez arıyorum şimdi büyük bedende de çocugun dizlerine iniyo bez ne yapacagimi şaşırdım yahu
Serimzrk Kadze bende iki numarayı deneyip karar vercem bende değiştirebilirim ama sleepy almayı düşünmüyorum
Semaertug Bizde sızma yaptı ama 4500 kilosu 2 numara kullanıyorum sık sık değiştiriyorum bezini ama ben mi biyerde hata yapıyorum
Arelll bambumsu bende desitin kullanmaya başladım bu lastik izleri yüzünden kızarıklığını aldı 3 gün içinde geçti ama lastik izi hep oluyor bez değiştiricem pişik olur diye cesaret ye edemiyorum
Glin89 Ben yanlışlıkla bu bezi aldım şimdi kullanmak zorundayım ama berbat ötesi bi bez primanın premiyum care kullanıyordum ondan çok memnunum pişik kremi olarakta sudocream on numara hiç olmadık pişik