Maka_Paka tazemom1 10 aylık bebek 3 saat arayla uyur. Uyku saatini kesinlikle kaçırmayın. En ufak bir aksama da gündüz düzen bozulduğu için gece de huzursuz oluyorlar. En önemlisi bu, onun dışındakiler de üst değiştirmek, bez değiştirmez ama en önemlisi uyku aralığı.
biee23 tazemom1 Benimde 10 aylık olcak ama gece 2 saatte bir uyanır gündüz bazen toplasam 1 saat 1 buçuk saat uyur o da zorla ve 20 dk yarım saat en fazla. Bir kaç gündür de gece 20 dk bir uyanır emer uyur. Doğduğundan beri asla düzenli uyumadı
biee23 Gzdnr17 Ayy maşallah süpersiniz ya cidden tebrik ettim sizi ikizlerle bunu başarmanız. Ben bi türlü düzen oturtamadım doğru düzgün dışarı çıkaramıyorum genelde evdeyiz balkonda otururuz bazen hava alsın diye. Bazende eşim evde olduğu zamanlar çıkarız. Bayramda sabahtan akşama kadar kaynanamda kaldık yetmedi tek tek eşimin amcasını halalarını gezdik. Zaten uykuyla hiç arası yok o gün sadece 20 dk uyudu. Gece 11 eşimin halasındayız ve bebeğim ağlıyo huzursuz bi türlü kalkmıyolar eşime dedim kalk hadi biz gidelim. Biraz söylendi kalktık. Gerçekten demekki düzen çok önemliymiş bu konuda.
Gzdnr17 biee23 bayramda da arabada uyuttum oto koltuklarını seviyorlar Uyku saatinde bi yeşillik önüne çektik onlar uyudu biz kahve içtik araba 1.5 saat uyumları benim için yeterli bu durumlarda hiç uyumamalarundan ama genel olarak 2,5 saat uyuyorlar Ve bayramda 15 kapıdan aşağı ziyaret gerçekleştirmiyoruz ona rağmen aşırı keyifli ve mutlu oluyorlar Sonuçta karın tokluğu ve uyku tamamsa mutlu oluyorlar Düzen çok önemli aslında uyumadığı için huysuz oluyor Eşle ağız birliği fe çok önemli Bizde hep öncelik çocuklar onların önüne geçebilecek öncelik yok hayatımızda 🙏🏾
neslihanazakli benim bebeğimde 2 buçuk aylık akşam uykusuna 9 da geçiyo 2 de mamaya kalkıyo sonra belte bir uyanıyo aman allahım ne yapsam uyanma saatini uzatamıyorum 5 te tekrar mama verip yerine yattryorum ama 8 e kdr mızıldanıp duruyo anca kakasını o saatte yapıp geri uyuyabiliyo ne yapsam bilemedim
neslihanazakli ve bebekler kesinlikle başka evlerde ses gürültü ışıkta uykuya geçemiyorlar en azından benimki öyle misafirliğe ara verdim dyebilşrim her ev sahibi anlayışlı olmuyo malesef hele çoluk çocuk sesi oldumu asla uykuya geçemiyo çocuğum dışarısı hariç tabi
yirmiikikasim23 tazemom1 biz gece uykusuna 11 de geciyoruz erken gecmem gerekiyor ama olmuyor cocuk biz uyumayinca derin uykuya girmiyor nasil erkene cekerim bilmiyorum. gunduz uykulari da duzensiz bir gun cok bir gun az. misafir varsa yada bi yere gitsem en fazla 1 saat uyur sonrasi eziyet tabiiki. valla bebegi alarm gibi uyuyup uyananlara asiri ozeniyorum hayir yani bizim bile gunu gunumuzu tutmazken bebekler nasil duzenli olmasini bekleriz ilginc gelmeye basladi bu konu bana 😂
glfr tazemom1 16 aylıktek uyku öğlen 2 aylıktan beri rutinlerimiz şaşmaz banyo kitap perde kapatma kucakta öpüşüp koklasmalar ve yatağına bırakırım iyi geceler diyip odasından çıkarım emzik tek desteğimiz bu arada gece uyanmaz uyansa bile emziğini kendi takip devam eder
Ucansupurge Omerbebek_ Hayır kendi kendine gelişti herşey birgün ben kendim uyuyacağım indir beni kucaktan dedi 🤔
kibritci_kiz prenses3565_ açıkcası çok uğraşmadım her gün 9 da uyutmaya özen gösterdim gerisi kendiliğinden oldu
tazemom1 Gzdnr17 çok teşekkürler ve bravo ne güzel , özenli , titiz bir annesiniz 🌺 bi an düşündüm ve dedim ki düzen oluşmasını ben de çok engellemişim. Gezmeye git , misafir çağır , misafirliğe git vs vs .. bu cevapların çoğundan bir sürü ders aldım🙏
babybabyt kibritci_kiz bizimkide 2 aylik ya asla gunduz uykusuna alismadi sabah 6 gibi yatyor gebe gunduz tam tersi yani valla benim için iyi değil gunduz yatyorum onunla ama basim cok agryor nasil gece uykusuna alistrcam hic bilmyorm
kibritci_kiz babybabyt 2 aylıkken geceyi de gündüzü de uyuyarak geçiriyordu, uyanıklık süresi 2 saati geçmiyordu
Duruelaninannesi Ucansupurge 😳😳😳 7 de gece uykusuna mı geçiyor ??? Sabah 7 ye kadar da uyuyor. Masallah nasıl çocukmuş o öyle 12 saat boyunca uyuyor 8 saat ona oyun için yetiyor mu benim kız öğlen uykusu yapar 1 tane 4 de yatar en geç 6 7 de kalkar sonra gece 2 de yatar sabahta 9 da kalkar gece de 1 kere uyanır
Ucansupurge Duruelaninannesi evet şuan uyuyor mesela. Sabah 7ye kadar deliksiz uyuyacak 🤗 Öğlen uykusu yapmıyor benim kızım o yüzden 8 saat değil gün içinde 12 saat kalıyor günü dolu dolu yaşıyoruz 🤗
feridee Duruelaninannesi Sağlıkla büyüsün evladınız fakat siz 4’de uyutmak yerine 2’de fln uyutup 4 de fln uyandırmayı deneyin ki gece uykusu 2’ye kalmasın 6-7’de uyandığı için elbette erken saate uyumaz benim kızım 2.5 yaşında öğlen uykusu 2’dir 1 veya 1.5 saat uyup uyanır gece uykusuna 11’de geçer
kibritci_kiz prenses3565_ gece hiç kalkmaz, ben kalkar bir kere beslerim uyruken. Gğn içinde uyuyordu tabiki 2-3 saat gündüz uykusu olur (atak dönemleri hariç)
neslihanazakli prenses3565_ akşam olduğunda evde ışık açmamaya çalştım hep aynı saatte pijama alt değişimi yaptım uykuya kolay geçiyoruz ama alarm gbi beşte uyanıyo bende buna çözüm bulamadım
BabyBerry saslan genelde en geç 7 gibi evde olmaya çalışıyorum ama daha uzun süre kalacaksak ya yolda arabada uyuyor ki bu durum biraz sıkıntılı çünkü eve geldiğinde uykusu açılıyor o zaman mamasını yapıp yatırıyorum yine
saslan BabyBerry anladım, zor bir saat. Ben de uyku düzeni üzerine çalışıyorum da şuan, o nedenle merak ettim ☺️
gzmdasss BabyBerry birşey sorucam gece gezmeye gittiğinizde nasıl oluyor yani 7 8gibi uyuyor ya o yüzden bunu çok merak ediyorum
Aysenur41- gzmdasss gündüz emziriyorum. Gece 1 kere emziriyordum zaten her uyandığında emzirmiyordum. Şimdi o emme saatinde kalktığında su veriyorum geri uykuya döndürmeye çalışıyorum.