yirmiikikasim23 ben hamileliğimde bir kere gitmiştim sadece detaylı ultrason için pandemi zamanıydı cinsiyetini sordum die azarlamisti doktor zaten pandemiden zor bakiyorz bide cinsiyetine mi bakicaz vs demişti ayakta bekliodu karnı burnunda kadınlar birdaha da hiç gitmedim ama madem iyi doktor varmış ilaclarim bitince almaya çalışacam randevu