papatyakizim şuan kızkardeşim muzdarip maalesef. Sağ yumurtalığında kist var ve 12 cm olmuş sadece birkaç ayda, yumurtalığı çevirmek üzere dolayısıyla inanılmaz bir acısı var. Ama acile her gittiğinde (bütün gün kustuğu için baygın bir şekilde götürülüyor demek daha doğru olur) kist patlamadan bir şey yapamayız, komple yumurtayı çevirmeden bir şey yapamayız poliklinikten randevu alın doktor baksın gerekli tahlilleri yapsın gerekirse ameliyat olur diyerek gönderiyorlar. Sadece doğuracak kadınları acilden alabiliyorlarmış. Kardeşimin de özel hastanede doktoru var ama kongre varmış pazartesi dönecek onu bekliyor perişan bir şekilde. Defalarca gittik hastaneye, nasıl iş ben anlamıyorum, kist söz konusu olunca patlamamış bir şey yok diye nasıl gönderiyorlar aklım ermiyor.