lutfenoturcocugum Barannm_ Ahaha 😅 Bende de var bir tane o kadar şey ki ..Şey işte ,söylemeyeyim şikayet olmasın.💆Ondan dedim ,yoksa ben de istiyorum mesela ama cesaret edemiyorum ,cesaretini takdir ettiğimden lütfen yanlış anlama🤗
Barannm_ lutfenoturcocugum benim oğlum çok şükür beni yoran değil çok evin içinde anlaşiyoruz dişarda öyle degil ama teşekkürler canm yok yanliş anlamam😇
BeyzaKeles Barannm_ ben 6 da gittim ama daha kalp atışı yoktu 7 haftada şükür kalbini duyduk sonra 12 de gittim:)
mrvelfada Barannm_ Hayırlı Olsun🌸 Benim oğlumda 2 yaş 4 aylık.. 33 yaşındayım.. Bazen eşimle acaba 2. Yi düşünsek mi diyoruz ama oğlum çok hareketli cesaret edemiyoruz😊 Biraz daha bekleyeceğiz sanırım 3 yaşını filan geçmesini..
Barannm_ mrvelfada çocuklar genelde hareketli bizim oğlan hep oyun arkdaşi istiyor markete gidince düşünün milettin çocugun önünde duryor oynamk istiyorum arkdaşla dyor kardeşi hak etti artik😍
evremoz Barannm_ bugün 400 küsür ise yaklaşık 1 hafta sonra 6000 olur ve gözükür. Ben de 5 haftalikkken gittim kese gözüktü, 6. Haftada kalp atışı vs. Öncesinde göremezler. Alttan bakarlarsa belki ama onu tercih etmem derseniz haftaya karindan gözükür
mervelikiz SevimliHayaletCasper folik asit sağlık ocağı veriyor mu gebelik düşünmeye başlayınca mı kullanmak gerekir
hayatmavii16 mervelikiz sağlık ocağına gerek yok aslında istiyorsanız benim beta değerim 0-5 in altında diye ebemiz mor beyaz kaplı bi folik asit önerdi SGK karşılamıyor çünkü o yüzden dedim sağlık ocağı önemli de değil bence ezcacıya söylerseniz verir ben o şekilde gebe kalmıştım geçen sene suan şükür ay sonu bir yaşında olacak oğlum :)))
fluoksetin mervelikiz merhaba folbiol folik asit anemisi tedavisinde kullanılıyor buna dikkat ederek başka bir marka kullanın 400mcg olanlardan.
kader_78 Barannm_ valla bende ikinci gebeliğim 4 haftayken gitim heycandan ama ufak kese görünmüştü 7 haftada bida gel demişti suan 4 aylık oldum 😂 hayırlı olsun ❤️