minikmucizemaak happybaby61 İlk dozu 3. Ayda yapıldı, 2. Dozu yarın. Çevrem de de olmak üzere kötü örnekler var. Ben riske atmamak gerekli diye düşünüyorum, eğer Allah korusun yaptırmayıp hastalığa yakalanırsa ben kendimi çok suçlardım.
ceren2605 happybaby61 kesinlikle gerekli benim arkadasim yaptirmamis bayramda 2 yasinda ki kizi rota virusune yakalandi ve 1 hafta hastanede yatti perisan oldu cocuk ne iştah ne bir sey kalmadi. Biz bugun kizimin 2.dozunu yaptirdik. Maddi durumunuz el verislk degilse bir sey diyemem ama evlatlarımız icin her sey yapilir. Sonrasinda daha uzuntulu gunler yasamamak adina bence yaptirmalisiniz