Kızım 7 yaşında rota aşısını yaptırmıştım salgın dönemdinde aşısız çocuklar 5 gün hastanede yattılar kızım ayakta atlattı iki defa kusma iki defa ishali oldu o kadar 15 gün önce küçük kızıma da yaptırdım iki çocuk annesi bir hemşire olarak kesinlikle tavsiyemdir yoksa rota olursa gerçekten çok yıpranıyorlar