aleksandralarossa Ssude baya baya kötü ya. Su ara aşırı hırcınlaştı. 2 yas sendeomumu 3 yas sendromumu ne haltsa 😮💨
Ssude aleksandralarossa kıyamam geçecek 🙏🏼 iki yaş zor. Ama hafif atlatmanın yolları var elbette istersen kitap filan al yardımcı olacaktır 🥰 yüzün için de en iyisi eczane ya da kantaron yağı da kullanabilirsin 🥰
aleksandralarossa Ssude kantronu duyar duymaz sürdüm. Aslnda çok hırcın değil aşırı zor atlatıyoruz diyemem ama izin vermediğimiz bisey olduğunda bu şekil öfkeleniyo 😮💨