aleksandralarossa ah ah. Neden böyle şiddet gösteriyorlar neden. Oturup anlaşmak varken. Benim kızım da emerken bana çok şiddet gösteriyor. Dötünü ısırsaydın. Bunlar bu dilden anlar. Karşılık vereceksin.
Aşırı derinse eczaneden yardım iste mutlaka. Yoksa madecassol filan işine yarayacaktır.🥰