minnosunanesi Benim yegenim 5 yasında konustu herseyı parmagınla gosterdı herseye kıh kıh derdı 0 ekran dıyolar ama oda yanlıs bızler balıyoruz kı cocuklara ne kalmıs her cocugun gelısımı farklı oldugunu dusunuyorum tabı yıbede bır doktor gorsun o daha ıyı bılgı verır