Semihinannesi Allah yardımcınız olsun. Zor oluyor anlıyorum sizi. Aileniz yakında olsaydı size de iyi olurdu en azından arada dinlenirdiniz. Bir de sürekli biz ilgilendiğimiz için bize çok düşkün oluyorlar. Sizin de gün içerisinde yemek yaparken bacağınıza yapışıp bebeğiniz ağlıyordur zor gerçekten. Benim de çok zorlandığım zamanlar oldu hâlâ zorlanıyorum ve 6 da kalkıyor bebeğim. Şimdiye kadar direndim ekran konusunda bakalım. 14 aylık olacak 30 a yakın kelimesi var çok zor oldu ama sonuçlarını gördükçe de mutlu oluyorum. Uykusuzluk, hiçbir işe yetisememe, sürekli temizlik yapamama, yemek yaparken bir yandan bebeğimi oyalayıp durmadiği zaman da kucağima alıp öyle devam etmek.. Annelik çok güzel bir şey zorlanıyoruz ama olsun onlar iyi olsun. Allah evladınızı size bağışlasın 🌹