tlyozbk rota çok onemli o zehirli isalden çocuklar 1 ay hastanede yatiyolar aşi olmayanlar olanlar 1 haftada evde toparliyolar birde benim amcam menenjitten ölmüş aşı olmuş olsaydi belki yaşayacakti herşeyin koruyan bi yöntemi varken nie başımıza kötü bi halin gelmesini bekliyelimki en iyisi yaptirip cocuğumuzu güvence altına alalim