Ccyyln yusuf3_4 bebeğinizin kilosu bence gayet iyi hiç üzülmeyin benim kızım 2 yaşında ve 11 kilo önemli olan sağlıklı olması ki kilonuz da iyi çok şükür
Marsila Kilo bebeğin sağlıklı olup olmadığının kanıtı değildir ayrıca bebeğinizin kilosu fazla bile. Rabb’im hepimizin bebeğine sağlık versin huzurla sağlıkla büyümeyi nasip etsin
edefneee yusuf3_4 7 aylık 85 kg Banada öyle diyorlar canım😔 göz var nizam var dalga mı geçiyorsun ya siz bilerek tatmin için açmışsınız
yusuf3_4 Esolatte ya ne bilim tombik bsy değil ,insanlarda görünce zayıf zayıf diyorlar her yerden de baktm gayet normal doktora da gittim gayet normal ama bide sizden öğrenmek duymak istedim ama çok yargısız infaz yapıyorsunz
yusuf3_4 ikibaloglanannesi ne alaka ben insanlarin bana zayıf zayıf dediği için açtm , acaba gerçekten zayıf mi yoksa diğer çocuklar da bizim gibi mi diye , siz de konuşmak için açmişsnz beli
bebeimhosgeldin yusuf3_4 söyleyenlere katılıyorum kesinlikle dalga geçmek amaçlı yazmışsınız sanki oğlum 7 aylıkken 7 kiloydu sizde biliyorsunuz çocuğunuzun kilosunun gayet yerinde olduğunu sormak için soruyorsunuz işte
yusuf3_4 Poly-ana baktım , okudum , bazen insanlardan da dinlemk gerekiyor , ama ben nerdn bilim senin gibi patavatsız ca konuşan Bi insanın olduğunu
yusuf3_4 bebeimhosgeldin ne alaka ya günahıma giriyorsunz aklımın ucundan geçmedi öyle bsy acaba gerçekten zayıf mi diye açtım postu
yusuf3_4 Eloysa Eloysa ayy ne kdr doğru konuştun yok kiyasalamişm yok bilmem ne yapmşm ne alaka ya ne alaka aklımın ucundan dahi geçmedi sadece gerçekten zayıf mi bide sizlerden dinlemek istedim ne var
yorgunanne__ yusuf3_4 Sizinle dalga geçerim derken? Açar mısınız biraz ne demek istediğinizi anlamadım. Anlatım bozukluğu var yazdıklarınızda. Pek anlaşılır bir cümle olmamış
gozdegunduz yusuf3_4 6 aylık 6.5 kilo bebeğim doktor normal diyor sizinkinin maşallahı var gayet yetiyor bence sütünüz
yusuf3_4 Melikemg evet gayet isteyerek açtm hanım efendiciğim sizin gibi insanlar var oldukça biz bi yere varamayız, bana diyebilirsnz ki gayet normal kilosu benim kızım da var şu kilo diye bende derim ki gerçekten o disardaki insanları takmamami öğrendim